ببینید | نقشه خبیثانه رژیم اشغالگر برای اطمینان از کشته شدن مجروحان غزه

خبرنگار شبکه العالم از طرح خبیثانه رژیم صهیونیستی برای اطمینان از کشته شدن مجروحان حملات خود به مناطق مسکونی در نوار غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۳۳
تعداد بازدید : 49

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه العالم در غزه گفت: رژیم اشغالگر با هدف اطمینان از کشته شدن فلسطینیان مجروح شده و نرسیدن آنان به بیمارستان ها، طرحی خبیثانه در نظر گرفته است.

خبرنگار العالم افزود: هرچند وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای بمباران‌های رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کند، اما این تعداد رو به افزایش است، زیرا بیش از سه هزار و ۲۰۰ فلسطینی زیر آوارند که اگر در بمباران‌ها مجروح شده باشند، جزو شهدا خواهند بود.

وی تاکید کرد: خودرو‌های غیرنظامی قادر به نجات افراد مفقود زیر آوار‌ها نیستند و دلیل آن این است که اسرائیل آن‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد تا به مجروحان نرسند و در همین حال با بمباران راه‌ها مانع رسیدن آمبولانس‌ها به مجروحان می‌شود.

همین مسئله باعث شده است خدمه آمبولانس اغلب مجبور شوند از خودرو‌ها پیاده شوند و برای رسیدن به مصدومان با پای پیاده از جاده‌ها عبور کنند.

خبرنگار العالم تاکید کرد که اشغالگران عمدا نیرو‌های امدادی را هدف قرار می‌دهند و شمار زیادی از نیرو‌های بخش بهداشت فلسطین را به شهادت رسانده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها